2017. február 18., szombat

Expectations for the weekend:
- Mivel picit betegnek éreztem magam pénteken, úgy gondoltam hogy este korán le kéne fürödni, ágyba bújni egy nagyon kielégítő kaliforniai paprikával és egy adag forró teával és Elle-t olvasgatni
- sokáig aludni szombaton
- okosan enni a hétvégén és tornázni picit, mert sosem fogyok le így
- befejezni a múlt heti szőnyegvakarást
- németezni
- bevásárolni mert már az életet jelentő kávém is fogytán van
- elolvasni a Mester és Margaritát
- összeszedni a lakást és magamat
- beülni egy kávézóba és randizni magammal (régóta tervezem)
- kellemes vidám és napfényes hétvégét tartani


Reality:
- a megfelelő hívószavakkal felhívott egy barátnőm, ennek örömére pénteken a MoMo-s ünneplősbuli közepén találtam magamat annak örömére, hogy meglettek az aláírások (kellően szürreális volt, hallottam dobolni egy volt csoporttársamat és ismét nem sikerült egy értelmes hímpéldánnyal sem beszélgetést kezdeményeznem, de legalább voltak weird esetek), és hazaborultam kb kettőre
-  cserébe tényleg délután ébredtem - azzal, hogy tele az orrom és arcüregem dzsuvával, a méhem világkörüli útra akar indulni mert miért ne, és felváltva rázogat a hideg illetve van totál melegem, de legalább minden orrfújásnál elkezd fáji a fejem
- elfogyott a kávém
- egész nap az ágyban feküdtem pizsiben és köntösben, rendeltem egy pizzát és öntöttem magamba a teát
- egész nap a Nana animét néztem és pityeregtem rajta (de nem tudom abbahagyni, még nmindig kurvajó - és a gimis énemmel ellentétben egyre inkább kezdek sorsközösséget érezni Hachival és a kontrollálhatatlan szeretetéhségével)
- valószínűleg holnap is ez lesz a program

De mindjárt be kéne mászni a zuhany alá (nem akarok, rázni fog a hideg), és elmenni az akváriumba hiperkarma koncertre, mert biztos tök jó lesz és már kurvarégen megvettük rá a jegyet. Remélem nem robban szét a fejem a zajtól és nem kell hazajönnöm a közepén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése