2017. február 1., szerda

Amúgy tegnap megkaptam a fejpénzt egy ismerősöm után, akit én hoztam a céghez, és azzal a kanyarral vertem el egy kellemesen kurvadrága bortanfolyamra.

A sima fizetésemet sosem szánnám rá ilyenekre, még itt is rugdosnom kellett magamat, hogy kb most vagy soha, és mire várok, és csináljak már ilyen dolgokat csak a saját kedvtelésem miatt, mert engem érdekel.

Csak na, fejben még mindig túl vidéki gyerek vagyok, és belülről nézek magamra nagy szemekkel, hogy ilyenekre ennyi pénzt kiadni... Szatmáron, azon a vidéken ahol én jövök, ebben a pillanatban azon is elgondolkodnak az emberek, hogy húst vegyenek-e, mert nincs rá pénz. De inkább örülök neki hogy ezt is megléptem, most van rá lehetőségem, lesz ez még így se.

A szofisztikált, önálló, nagyvárosi nő bortanfolyamra megy! (És ennyit a kocsmakvízekről, mert hogy hat héten keresztül hétfőnként lesz :')) Hiányozni fogsz, Ed, egyem azt a gyönyörű pofidat. )

2 megjegyzés:

  1. Édesem :( annyira sajnálom! Holnap beválthatsz nálam ölelésre egy kupont! (De nem DM-eset;))

    VálaszTörlés
  2. Nincs DM-es kuponom! :'( ÉS amúgy minden oké, de az ölelést kérem :D :D :D
    (btw, biztos ehhez a bejegyzéshez akartad ezt írni? :D)

    VálaszTörlés