2017. május 3., szerda

A fiúügyeim jelenleg a közevetkező pontokban foglalhatóak össze:

 - a tinder azért nincs a telefonomon mert le kellett törölnöm hogy tudjak videózni Andrzej Sapkowski interjút első sorból a könyvfesztiválon. Mivel ritka lusta vagyok és nem pakoltam át a gépre, még mindig nincs  egy pici hely se a telefonomon, szóval ennyi akadályoz meg abban, hogy megtaláljam életem tükörbe befeszítő nagy szerelmét.

- Kinéztem magamnak egy nagyon cuki kis IT-s srácot a cégnél aki pár hónapja jött és esetem és nagyon szép kékes szeme van. Viszont semmit nem tudok róla, mert soha nem beszélgettünk, csak bámulok rá intenzíven (azt szeretik), meg lenyomozom facebookon (no info, védve van a profilja). Mostanában járkál ide a kolléganőmhöz egy program miatt és amikor ma bejöttem, ott ült a helyemen. Mondtam neki hogy maradjon  csak, aztán egy perc alatt ölyan szövegáradatot zúdítottam a nyakába hogy csak úgy füstölt utána a padlószőnyeg, ahogy menekült. Ja, meg tegnap este megálmodtam, hogy van párja (mert amúgy miért ne lenne!). Nyilván az álmomban visszamászó tudatalattim nagyon megbízható forrás. Jó lesz ez!

- azt is megálmodtam tegnap, hogy az exem egy bérház gangján ölelgetett egy nagyon cuki pici fekete hajú lányt, és két oldalt fel volt nyírva a haja és manbunja volt és nagyon furán nézett ki (pláne hogy amúgy göndör haja van). Ez amúgy tudom hogy amiatt van, mert a hétvégén anyáéknak köszönhetően újra találkoztam közmédiával a tévében és láttam a Pápai Jocit és na, neki nagyon szarul áll a manbun, ritka igénytelen.

- alacsony kollégám (akit nem veszek férfiszámba) és akivel mókusmackózzuk meg aranybogyózzuk egymást, ma jött megkérdezni hogy kérek-e kávét, és az lett a konklúzió, hogy csinosabb vagyok mint egy kávébab.

Remélem senkinek sincs több kérdése.


(két napja rongyosra megy a fülemben a butterfly és istenien tudok céltudatosan vonulni az utcán arra, hogy don't knoooow this sooooong - sweeter than a sugarcane )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése